پس از کشیدن دندان چه مدت باید برای دریافت ایمپلنت صبر کرد؟

ایمپلنت های دندانی راهکارهایی مادام العمر برای دندان های از دست رفته هستند. اگر شما یکی از دندان های خود را کشیده اید، احتمالاً می خواهید بهترین راهکار ممکن را هر چه سریع تر برای آن انجام دهید. علاوه بر این می خواهید اطمینان حاصل کنید ایمپلنت دندانی جدید شما در استخوان فک و لثه سالم و بهبود یافته کار گذاشته شده است تا ایمپلنت شما مدت زمانی طولانی دوام خواهد داشت.

دندانپزشکانی که تاکنون کاشت ایمپلنت های دندانی زیادی را انجام داده اند از روی تجربه می دانند که هر بیمار متفاوت است. زمان درست برای کاشت ایمپلنت دندانی شما پس از کشیدن دندان از یک بیمار نسبت به بیمار دیگر تفاوت های زیادی دارد. دندانپزشکان همیشه سلامت و نیازهای دندانی فردی بیمار را در نظر می گیرند، و یک بازه زمانی برای فرایند کاشت ایمپلنت های دندانی را برای وی تعریف می کنند تا بهترین نتایج را برای لبخند همه بیماران خود بدست بیاورند.

گرچه بازه های زمانی همیشه متفاوت هستند، اما چیزهای مختلفی هستند که با دانستن آنها می توانید حدس بزنید فرایند کاشت ایمپلنت های شما چقدر طول می کشند.

بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت پس از کشیدن دندان

بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت پس از کشیدن دندان

چرا بهبود قبل از کاشت ایمپلنت های دندانی مهم است؟

ممکن است شما آن را احساس کنید زیرا مجبور خواهید بود صبر کنید تا ایمپلنت دندانی شما بهبود پیدا کند، علاوه بر این، ممکن است بهبود هر دو فرایند را به طور همزمان سپری کنید. این سک فرضیه کاملاً قابل درک است. با این حال، ضرورت دارد که ایمپلنت دندانی درون لثه و استخوان فک سالم قرار بگیرد.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  دخانیات و سلامت دهان و دندان

ایمپلنت (ایمپلنت های) دندانی جدید شما مانند دندان های طبیعی به نظر می رسند. علاوه بر این، عملکردی نیز به همان شکل خواهد داشت، که با یک ریشه تکمیل می شود که آن را ثابت نگه دارد. ریشه برای دندان های مصنوعی جدید شما پیچ تیتانیومی است که به عنوان بخشی از ایمپلنت دندانی داخل استخوان فک شما جایگذاری می شود. این پیچ بدون هیچ دردی با استحکام درون استخوان نصب خواهد شد.

درست مانند دندان های طبیعی شما که نیاز به فک و لثه سالم دارند، ایمپلنت دندانی جدید شما نیز نیازهای مشابهی دارند.

بسیاری از بیمارانی که دندان می کشند، این کار را به دلیل آسیب به دندان، شکستگی وخیم در دندان که قابل ترمیم نیست، عفونت یا حفره دندانی انجام می دهند. کشیدن دندان یک فرایند جدی است که دهان شما برای بهبود نیاز به زمان دارد. در صورت وجود هر گونه عفونت ناشی از دندان، یا هر چیز دیگری که سلامت ایمپلنت دندانی جدید را تحت تأثیر قرار دهد، بهتر است صبر کنید صبر کنید تا دندان مصنوعی جدید شما هیچ مشکلی نداشته باشد.

اگر استخوان فک شما سالم نباشد، ممکن است لازم باشد پیوند استخوان انجام شود تا شما شرایط بهتری برای داشتن ایمپلنت دندانی سالم داشته باشید. بنابراین نیاز است پس از پیوند استخوان نیز منتظر بمانید تا بهبود پیدا کند قبل از آنکه بتوانید ایمپلنت دندانی جدید را کار بگذارید.

بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت پس از کشیدن دندان

بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت پس از کشیدن دندان

چه افرادی شرایط لازم برای کاشت فوری ایمپلنت های دندانی را دارند؟

برخی از بیماران ما شرایط لازم برای دریافت فوری ایمپلنت های دندانی را دارند. برای قرار گرفتن در این گروه، بیمار باید مقدار کافی بافت استخوان در جایی که دندان طبیعی کشیده شده است داشته باشد. علاوه بر این، نباید عفونت فعالی داشته باشید که نیاز به درمان با آنتی بیوتیک داشته باشد. در صورتی که این ملزومات برآورده شوند، ایمپلنت های دندانی می توانند بلافاصله کاشته شوند، و یک روکش موقتی روی آن قرار بگیرد، و روکش دائمی حدود ۱۲ هفته پس از بهبود می توانند کار گذاشته شوند.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  پیوند استخوان قبل از کاشت ایمپلنت های دندانی

برخی از بیمارانی که قصد دارند برای دریافت ایمپلنت های دندانی اقدام کنند، شرایط لازم برای کاشت فوری ایمپلنت های دندانی را ندارند، اما ممکن است تنها نیاز باشد ۲ تا ۳ ماه دست نگهدارند تا جایگزینی برای دندان های خود قرار دهند. این بیماران باید دوره بهبود کافی طی چند ماه نخست پس از کشیدن دندان خود را سپری کنند تا واجد شرایط دریافت زود هنگام ایمپلنت های دندانی باشند.

بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت پس از کشیدن دندان

بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت پس از کشیدن دندان

چه مدت پس از کشیدن دندان می توان کاشت ایمپلنت های دندانی را انجام داد؟

گرچه هر بیماری شرایط متفاوتی دارد و ما یک طرح درمان شخصی خلق می کنیم تا بهترین لبخند را برای شما بیافرینیم، اکثر بیمارانی که دندان می کشند، نیاز است بین دو تا سه ماه صبر کنند، قبل از آنکه ایمپلنت دندانی آنها بتواند کاشته شود.

ما می دانیم که شما می خواهید فرایند دریافت راهکار طولانی مدت برای دندان های از دست رفته خود را آغاز کنید. نگران نباشید، تیم ما همه مراحل را با شما همراه خواهد بود. ما می دانیم چقدر کامل شدن لبخند شما برایتان مهم است تا بتوانید غذا بخورید، حرف بزنید، و با اعتماد به نفس لبخند بزنید.

به فکر دریافت ایمپلنت های دندانی همزمان با کشیدن دندان باشید. این سریع ترین راه برای دریافت دندانی جدید و ادامه زندگی است. اکثر دندان ها می توانند همزمان با کشیده شدن ایمپلنت جایگزین را دریافت کنند.

ما برای حفظ بیماران خود با بهترین لبخند خود، راهکارهای موقتی برای دندان های از دست رفته داریم که بتوانند فاصله را پر کنند. گرچه ایمپلنت های دندانی نسبت به راهکارهای موقتی ارجحیت دارند، ما می توانیم با شما همکاری کنیم تا این اطمینان را به شما بدهیم که دندان های موقتی داشته باشید که طبیعی به نظر خواهند رسید. نیازی نیست کسی بداند شما هیچ دندانی از دست داده اید. مهم نیست کدام دندان یا دندان ها از دست رفته اند، ما می توانیم پروتزهای پارسیل یا دست دندان کامل موقتی برای شما بسازیم تا در طول مدتی که منتظر بهبود پیدا کردن برای تکمیل فرایند هستید، همچنان بتوانید لبخند بزنید.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  مقایسه ایمپلنت های دندانی زیرکونیا و تیتانیومی
0/5 (0 نظر)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code